Administrator/ka z iznajdljivostjo in organizacijskim darom

 

Additional Info

DelodajalecGoOpti d.o.o.
Vrsta zaposlitveRedno delovno razmerje
MestoLjubljana
DržavaSlovenija
RegijaOsrednjeslovenska

Lokacija: Tehnološki park Ljubljana

Zaposlitev: polni delovni čas, za določen čas (1 leto)

Smo hitro rastoče podjetje v mednarodnem okolju, ki razvija pametne rešitve za trajnostno mobilnost. S širitvijo na nove trge in razvojem novih storitev potrebujemo odločno, fleksibilno in natančno osebo, ki bo z veseljem poskrbela, da bo administracija tekla gladko – tudi takrat, ko pride več nalog hkrati z različnih smeri.

Če si iznajdljiv/a, znaš komunicirati z različnimi oddelki (vključno s pravniki) in te veseli, da so stvari urejene, potem bereš pravi oglas.

Tvoje naloge bodo med drugim:

  • Priprava, upravljanje in arhiviranje pogodb, prilog in ponudb (tudi v sodelovanju s pravniki)
  • Ažurna komunikacija z uporabniki, franšizami in partnerji v SLO, ITA in Balkanu (po e-pošti in telefonu)
  • Podpora pri urejanju reklamacij, vračil in izplačil
  • Upravljanje dokumentacije (prejeto/odposlano), licenc, uporabniških dostopov in promocijskih kod
  • Vodenje evidenc, delovnih nalogov in internih dokumentov (vključno z Excel/Google Sheets)
  • Organizacija potovanj, nočitev, koledarjev in dogodkov (sestanki, team buildingi …)
  • Usklajevanje z računovodstvom, vodstvom in operativnim oddelkom
  • Pomaganje pri zaposlovanju in onboardingih (pogodbe, dostopi, oprema, interni dokumenti)
  • Podpora pri upravljanju pravnih zadev in sodelovanju z zunanjimi partnerji
  • Sooblikovanje internih procesov in sodelovanje pri projektih (kjer se pričakuje samoiniciativnost)
  • Sodelovanje pri pripravi poročil, tabel in predstavitev za vodstvo ali partnerje

Iščemo osebo, ki:

  • Ima vsaj 2 leti izkušenj na podobnem delovnem mestu
  • Je že delala na področju kadrovanja (pozna procese zaposlitve)
  • Zna učinkovito komunicirati in usklajevati delo z različnimi deležniki
  • Se znajde v hitro spreminjajočem se okolju in zna poiskati rešitve tudi brez jasnih navodil
  • Ima odlično znanje slovenskega in angleškega jezika; italijanščina je velik plus
  • Obvlada MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Chatgpt, Google orodja (Docs, Sheets, Slides) itd.
  • Je natančna, organizirana, samoiniciativna, a hkrati rada dela v ekipi
  • Se ne boji tehnologije in hitro usvoji nova orodja in sisteme

Ponujamo:

  • Stabilno zaposlitev za določen čas 1 leta z možnostjo podaljšanja
  • Delo v moderni pisarni s sproščenim vzdušjem
  • Veliko samostojnosti in odgovornosti, hkrati pa podporo ekipe
  • Možnosti dodatnih izobraževanj
  • Redna druženja (pikniki, teambuildingi, afterworki) in človeški odnos do dela

Prijava

Pošlji nam svoj življenjepis in seznam orodij/programov, ki jih uporabljaš pri delu (ter stopnjo znanja), najkasneje do 31. maja 2025 preko spodnjega obrazca preko: https://www.zaposlitev.info/delo/administrator-ka-z-iznajdljivostjo-in-organizacijskim-darom-6/.

Veselimo se tvoje prijave!

14 maja, 2025 15:14

31 dan, 6 ura

ID 4476824974def0bb 19 vseh ogledov, 0 danes

Comments